زمان جاري : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 5:26 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / برنامه نویسی تحت وب و اسکریپت ها / نصب اسکریپت چتروم پنل مدیریت وقالب
ارسال پاسخ جديد
نصب اسکریپت چتروم پنل مدیریت وقالب
تعداد بازدید: 22
deldade آفلاين

ارسال‌ها : 17

عضويت:14 /1 /1393

محل زندگي: نیشابور

سن: 16

شناسه ياهو:

تشکرها : 1

تشکر شده : 7

نصب اسکریپت چتروم پنل مدیریت وقالب

سلام دوستان
هرکی خواستش براش چت روم نصب می کنم با قالب و پنل مدیریت بقیه امکانات با خودش یا اگه خواست خودم براش نصب میکنم اماهزینه شو میگیرم.
به هرحال هرکی خواست بگه تا براش اسکریپت چتروم پنل مدیریت قالب براش نصب کنم به صورت رایگان.
اول اینجا بگید
بعداطلاعات هاستو پ.خ کنید یا با این آیدی تماس بگیرین
setare_bartar@yahoo.com
رویه هاست رایگانم نصب می کنم
.اما اگه دوست داشتین میتونم هاست پولی با سرعت زیاد مخصوصه چتروم بهتون بدم.

جمعه 22 فروردین 1393 - 19:15
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از deldade به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: administrator -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: