زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 5:27 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / سئو و بهینه سازی سایت / اموزش رفع مشکل بخش خزیدن گوگل به سایت
ارسال پاسخ جديد
اموزش رفع مشکل بخش خزیدن گوگل به سایت
تعداد بازدید: 26
neginit آفلاين

ارسال‌ها : 6

عضويت:21 /1 /1393

تشکرها : 1

تشکر شده : 5

اموزش رفع مشکل بخش خزیدن گوگل به سایت

با سلام امروز با آموزش حل مشکلات سایت درگوگل وب مستر خدمت شما هستم امروز میخواهم به حل کردن ارور های بخش خزنده یا همان (crawl) بپردازم و می خواهم نحوه ی فیکس کردن ارور های ان را به شما یاد بدهم که برای سایت شما مفید می باشد پس توصیه می کنم تا اخر این آموزش با ما همراه باشید


برای شروع به گوگل وب مستر لاگین کنید

https://www.google.com/webmasters

سپس بعد از ان به بخش مدیرت سایت خود در گوگل وب مستر بروید (در صورتی که از قبل سایت خود را در گوگل وب مستر ثبت نکرده اید حال ثبت کنید در صورتی که نمی دانید چطور سایت خودتان را ثبت کنید این پست را ببینید)

سپس در بخش سمت چپ به بخش

اموزش حل مشکل خزیدن گوگل در سایت

از بخش crawl به قسمت crawl-errors مراجعه کنید
در ان قسمت مشکلات سایت شما از نظر خزنده گوگل نمایش داده می شود در صورتی ایرادی رویت کردید می توانید ان را فیکس کنید(در ادامه به فیکس کردن ارور می پردازیم)



حالا اگر اروری دیدید می توانید از سمت جپ بر روی تیک ان کلیک کنید من خودم سایتم ایرادی نداشت که از ان بخواهم عکس بگیرم و برای شما عزیزان قرار بدهم برای همین شرمنده

وقتی بر روی تیک ان در سمت چپ کلیک کردید
MARK AS FIXED کلیک کنید ومنتظر فیکس شدن ان ارور ها باشید



امید وارم از این آموزش استفاده کامل را ببرید در آموزش بعدی سعی می کنم نحوه ثبت سایت مپ را در گوگل وب مستر به شما آموزش بدهم از مشکلی در این مطلب دیدید اعلام کنید

مبنع

یکشنبه 24 فروردین 1393 - 12:38
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: