زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 5:27 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / بخش طراحی های رایگان و پولی / راه اندازی سایت با شرایط ویژه
ارسال پاسخ جديد
راه اندازی سایت با شرایط ویژه
تعداد بازدید: 70
reza-sp آفلاين


ارسال‌ها : 77

عضويت:14 /1 /1393

محل زندگي: نیشابور

سن: 17

شناسه ياهو:

تشکرها : 65

تشکر شده : 58

راه اندازی سایت با شرایط ویژه

سلام دوستان با توجه به رشد سریع سایت ها و کاربران دیگه همه به دنبال راه اندازی سایت هستن
من قصد دارم در اینجا برای شما خدماتی انجام دهم امیدوارم مورد پسند شما قرار گیرد

1. راه اندازی سایت پولی
2.راه اندازی سایت رایگان
در زیر مزایا و معایب هر دوی این خدمات رو بهتون توضیح میدم

دقت کنید که هر چیز ارزان خوب نیست یعنی چیزهای ارزان کیفیت خوبی نداره و الکی ارزان نیست
ولی بازم میتونه کمکی باشه

خب توجه کنید اول در مورد هاست های پولی میگم:
امروزه باید به دنبال کسانی باشید که بتوانند برای شما با کمترین هزینه یک سایت خوب به شما تحویل دهند

چیزهای موردنیاز برای راه اندازی سایت:
1. دامنه
2. هاست
3.قالب
و چیزای کوچک دیگری که مربوط میشه به نصب

حالا تعرفه های این سه گزینه رو براتون میگم
بهتره برای کمتر شدن هزینه از دامنه های ای ار استفاده کنید
ولی دامنه رایگان هم هست (tk)

دامنه رایگان در جاهای مختلف قیمت های مختلفی دارد ولی قیمت پایه آن 5 هزار تومان میباشد
هاست ها هم بر اساس حجم متفاوت میباشد
هاست 500 مگ سی پنل : 25 هزار تومان سالانه
هاست1 گیگ سی پنل :35 هزار تومان سالانه

این هاست ها هم از نظر قیمت پایین هم با کیفیت هستن و پشتیبانی بسیار خوبی دارن
خب قالب هم که توی سایت ها و نت بسیار زیاد هست باید دنبال بگردید تا قالب مورد پسند خود را پیدا کنید
ولی من خودم قالبی دارم که قیمتش 100 هزار تومان هست اینم ادرسش www.deldadeha.com

در نت قالب های رایگان بسیاری هست

خب بعد از گرفتن این تجهیزات باید راه اندازی بشه که معمولا شرکت های هاستینگ خودشون راه اندازی میکنن ولی در ازای آن مبلغی دریافت میکنند.
ولی من برای شما رایگان انجام میدم.

خب حالا در مورد هاست و دامنه رایگان
خب دوستان هاست های رایگان معمولا فضای 20گیگ دارن ولی از نظر کیفیت ضعیف هستن ولی بازم میشه باهاشون کار کرد
و دامنه tk هم چون ارزان هست ممکنه قطعی داشته باشه که قابل حل است

خب من برای شما هر ردو سرویس را میتوانم راه اندازی کنم
در خدمت شما هستم
اگر سوالی یا پیشنهادی داشتید میتوانید در همین جا مطرح کنید.

میری برو ولی بدون بی تو یارت مرده
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:00
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از reza-sp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: ebiramsontak -
alibayat10 آفلاين

ارسال‌ها : 14

عضويت:14 /1 /1393

تشکرها : 4

تشکر شده : 11

پاسخ 1 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
میشه نمونه کار بدید
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:07
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از alibayat10 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:administrator - reza-sp -
reza-sp آفلاين


ارسال‌ها : 77

عضويت:14 /1 /1393

محل زندگي: نیشابور

سن: 17

شناسه ياهو:

تشکرها : 65

تشکر شده : 58

پاسخ 2 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
بله دوست عزیز مثلا همین سایت خودم جزء اون سایت های پولی هست فقط دامنه بین الملی خریدمو این سایت هم از خودم هست که برروی هاست رایگان طراحی کردم ولی فقط نصب کردم دیگه روش کار نکردم
برای نمونهاینم دامنه tk البته روی وبلاگ ست شده
میری برو ولی بدون بی تو یارت مرده
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:11
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از reza-sp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:administrator -
mohammadx آنلاين آفلاين
[avatar_answermohammadx]
[starsmohammadx]
[rankingmohammadx]

ارسال‌ها : [Count_Allmohammadx]

عضويت:[registerdatemohammadx]

محل زندگي: [citymohammadx]

سن: [age_answermohammadx]

شناسه ياهو:

تعداد اخطار : [warningmohammadx]

تشکرها : [thanksmohammadx]

تشکر شده : [thanksmohammadx]

پاسخ 3 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
چندتا سایت هاست دهی معرفی میکنی که بشه روش وردپرس نصب کرد؟
رایگان باشه ها چون میخوام رو رایگان تمرین کنم بعد یه هاست با کیفیت بگیرم.
[emzamohammadx]
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:33
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
reza-sp آفلاين


ارسال‌ها : 77

عضويت:14 /1 /1393

محل زندگي: نیشابور

سن: 17

شناسه ياهو:

تشکرها : 65

تشکر شده : 58

پاسخ 4 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
مثلا همین سایت xzn.ir این تو زمینه هاست رایگان رتبه خوبی داره

یا این سایت http://zgig.ir تقریبا دوتاشون خوب هستن
میری برو ولی بدون بی تو یارت مرده
پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 21:36
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از reza-sp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:administrator -
ebiramsontak آفلاين

ارسال‌ها : 25

عضويت:14 /1 /1393

سن: 17

شناسه ياهو:

تشکرها : 16

تشکر شده : 21

پاسخ 5 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
سلام داش من میخوام چت روم بزنم دامنه دارم (.ir) هاست هم دارم پولی هالا اگر میشه به من کمک کنی در ساخت چت روم
tanQ all
جمعه 15 فروردین 1393 - 11:05
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از ebiramsontak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:administrator -
administrator آفلاين


ارسال‌ها : 141

عضويت:12 /1 /1393

تشکرها : 211

تشکر شده : 71

پاسخ 6 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
دارم فیلم آموزش ساخت چت روم رو آماده می کنم.
در حال آپلود هست !!!!!
جمعه 15 فروردین 1393 - 11:09
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
reza-sp آفلاين


ارسال‌ها : 77

عضويت:14 /1 /1393

محل زندگي: نیشابور

سن: 17

شناسه ياهو:

تشکرها : 65

تشکر شده : 58

پاسخ 7 : راه اندازی سایت با شرایط ویژه
سلام من زیاد تو کار چت روم نیستم
ولی اگه هاست پولی داری باید دید اجاز داری اسکریپت چت روم نصب کنی یا نه
چون شرکت های هاستینگ بعضیا اجازه نصب نمیدهند

حالا شما اون آموزشی رو که مدیر قراره بذار در مورد اموزش نصب چتروم روی هاست رایگان رو نگاه کنی حله داداش
چون هاست ها با هم هیچ فرقی ندارند ولی هاست های رایگان به دلیل ارزانی معمولا مشکلاتی دارند وگرنه در کل شبیه هستند اون فیلم رو حتما ببینید
میری برو ولی بدون بی تو یارت مرده
جمعه 15 فروردین 1393 - 11:11
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: